Total Pageviews

Monday, September 13, 2010

Will be missed by many, such a good & cheerful "tokey"!!

Shocking news, when I came to the office early Monday morning (13th Sept), my colleague NA told me... "nemu dik tokey Wong udah nadai? aku alo nyaut NA, endaiii nama pemarai iya? Self-accident", aku alo reranggap, dalam ati asai ke bula.....sepagi-pagi nya begau kami ba office ngenang tudah tokey Wong ke manah enggau semua orang, ngagai Cafeteria bisi ga orang berandau ke iya, sampai omputiss pan bisi nyebut nama tudah tuai.. munyi ko wai Sebugey semua orang bisi sida empu own memories enggau tokey Wong tu, so do I.

Aku ngelala tokey Wong tu lama udah, ti enda salah ingat aku suba iya kala nyual nasi bungkus ngagai opis ke opis ba Shell, ngena kereta putih tudah tuai suba.. laban selalu ngudar ba iya. Tiap kali aku ngagai kedai kupi iya, kami segeng... nadai kala miss iya duduk enggau kami, ngerandau kami, ni ke di belanja iya ngirup kupi...ti berandau enggau kami sebuat nadai kala censored randau kami enggau iya... sebut aja, porch duit tudah tuai abis meh di gama bala kaban ke manchal agik... macamx2 cerita ti ingat ke tokey Wong nya.; semua rahsia iya di padah iya ngagai kami, siti jako iya ngagai bala kami..."amoi cantik" aku sigi di kangau ke iya "amoi cantik & sexy" nadai kala missed!! Maia iya meda aku enggau "laling" aku, alo nyeling mata tudah tuai, udah iya meda aku enggau laling, tiap kali aku kia di kangau ke iya "ooo bini olang" hehehehe Last time aku ngagai kedai kupi was end of August, nya iya meda aku enggau anak bujang aku ke lumbor 2..."wah, sudah besar anak kamu, mesti masih muda kamu kuat....". (malas ka nyambung, ukai kala censored ma berandau enggau aku ataupun gengx2 aku ke selalu kia); ti iya meda aku kediri, selalu iya nanya ke geng aku ke bukai baka sida Elsie, Rose & Carol, kami 4 ke selalu betundie enggau iya. Tang sayau, nadai kala sempat begambar enggau tudah tuai... laban ke selalu nganu, enggai ke tokey Wong magang kami, iya aja meh rindu meda kami, ka mai kami clubbing meh tudah tuai, laki asuh iya tinggal ba rumah nyaga anak ko iya hahahahaha.. dini nyangka umur tudah tuai pandak amai!!

Personally, I find the late tokey Wong cheerful and humble man. Each time he greets his customer a smile on his face, ti bala pekerja lubah nganjung ai kupi, bubur, mee, nyawa iya aja di dinga merak bala pekerja laban iya enggai customer ngantik lama, cukup pandai, nemu amai iya ngambik ati customers enda ngira regular or baru, aruh meh iya very popular among tokeyx2 ke ba Lutong diak, laban cukup manah enggau semua orang ke udah ngirup ba kedai kupi iya, sebelah malam iya bisi muka restaurant, nadai nemu lelak tudah tuai ngelayan customers enda ngira siang enggau malam, di tambah enggau lauk di sumai ba restaurant iya cukup sedapx2!! Bala anakx2 aku nyau ka tiap ari makai ba kedai iya.. sinu sida ninga aku madah tokey Wong udah nadai, "amai kah mummy ko anak aku ke tuai, laban iya ke selalu makai diak, muji tokey Wong manah amai enggau iya & his friends"...Niang Wong tu mensia ke cukup manah ati enggau semua orang, ke temu aku iya bisi involve enggau politics ari iya enggau politics iya maioh ngelala bala menteri ko iya, iya pan bisi enggau Persatuan Lion club, selalu meh tudah tuai menderma orang ke susah, tasah.. iya empu kala cerita enggau aku. (leboh maia iya berandau serious nya). I will always remember him and I believe those who have known the late tokey Wong will keep the fond memories of him with us. Gambar tu di ambik aku ari album wai Sebugey, kena kitai ngeingat ke niang tokey Wong.. iya sigi rindu meda orang indu bebajik enda heran iya popular amai enggau bala orang indu...sayau umur tudah tuai pandak amai!! Will be missed by many, such a good & cheerful tokey!

My heartfelt sympathy and deepest condolence to Mrs Wong & children who mourn the loss of a beloved husband and father. May his soul rest in peace. Amen.

2 comments:

  1. Aku ti ba Kuching tu tekenyit maia ninga rita Towkay Wong ti udah nadai.

    Aku kala catered ari Towkay Wong maia ngadu ke high tea maia wedding aku ba gereja taun 1993.

    Orang bukai meri rega ti mar amai, Towkey Wong meri rega ti murah walaupun utai ti disedia ke iya sama enggau restaurant ba luar. Ukai semina nya aja, meri aku wedding gift iya.

    Ko Towkay Wong ngagai kami sebilik, saya mesti kasih discount untuk Priest yang mau kahwin (iya refering to hubby aku). he..he..

    tiap kali Fr. Stanley & Ronnie breakfast ba kedai iya, pasti free. Towkey Wong minta Fr. STaley and Fr. Ronnie besampi ke iya ngambi ke business iya mujur.

    Last day kami diau ba Miri sebedau transfer ke Kuching, seduai melaki bini belanja kami sebilik makai free ba kedai iya.

    Sinu ati aku ngenang pemanah iya, enda kira besai tuai biak sigi rindu ke Towkey Wong.

    Bala anak aku cukup rindu makai mee goreng iya, nyamai ko sida.

    Our heartfelt sympathy to Mrs. Wong and children.

    ReplyDelete
  2. Ba iya wai Indai Starz, Nadai di sangka sekai; life is so unpredictable! Samax2 meh kita besampi ke semengat tudah niang Wong awak ke begulai enggau org badas ba menua Batang Mandai.

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...