Total Pageviews

Friday, December 10, 2010

Eat while you Can: 5.12.2010

Berandau pasal makai, semua orang mesti makai ti ka idup.. makai lah "in moderation", ti terlebih, tau ngasuh tubuh kitai sakit, ti sakit selera ka makai pun kurang or nadai langsung, nama penyadi ko Jingin? Anang ngantik lamax2, terus nganjung diri ngagai sepital betemu enggau Lutor, ti sakit nadai selera makai, ti nadai selera laban makai "ubat diet" lain cerita.... lemai kemarik aku facial mua ba tempat endor aku selalu facial mua, nya indu ke empu beauty house nya madah, apai iya baru nadai last week.. auk, nama pemedis iya ko aku, Lutor madah cancer darah...maia iya sakit seminggu nya, iya nadai selera, enggai makai.. umur baru 69 (ti ngitih agik ubah orang kerja); ingat ke randau kami sekaban, selalu ti orang sakit ti udah nadai selera langsung, anang enda irau, laban maiOh udah di peda... sigi nadai ke bukai.. (pahamx2 meh enda iboh aku nyebut seterusnya).. So, moral of the story, makai kada kitai agik idup, empa aja nama utai kedeka ati, tapi anang ober mesti nagang diri... cut on carbohydrates, eat more protein, veges and fruits ko advise superbusa aku. Last weekend, pemulai anak aku ari Church madah Kediri lapar.. aku alo mai seduai mak aku makai ba “prawn mee” ke sOdap ba Miri.
Datai din, betemu enggau colleague NA & family, sida pan pulai ari church.

mak aku age 65 years old & daughter 16 years old, sama berselera makai mak aku suka nyer betemu enggau kaban aku NAmee prawn ditu sOdap, rega pun bulih tahan semangkuk RM15kedai makai opposite Dewan Suarah Miri.

Tu gambar Prawn Mee sOdap ko orang.. amai sOdap, take it while still hot, peluh pangkal idung munyi ko Pak Tejo selalu beduan aku hehehehePrawn Mee sigi one of my fav. menu for breakfast; but I take it once in a while not every morning (takut cholestrol tinggi)...!!!

So far, till todate aku empu blood pressure, sugar level are normal, cholestrol yoyo (nya ka jaga cimit makai seafood); ti bad weather, my only worries is "coughing", ti udah batuk.. alo ka "asthma", as long as my "dadah" or prescribed ubat batuk is handy, I'm 100% healthy ko kitai. (agik dapat enggau orang biak jejengkak ba cardiO class, asai 10 taun biak ko kitai).

2 comments:

  1. Tetengok meda mee udang nya, ila mai aku kia ka ngujie, dini tempat nya, sedapsssss amai nya gaya..

    ReplyDelete
  2. Seberai Dewan Suarah Miri, ila tua mamam mee udang galah diak.. sOdappppp!! hehehehehe

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...