Total Pageviews

Thursday, March 10, 2011

Magazines! Magazines!

Ti suba enda heran, meli magazines kena menambahkan pengetahuan semasa... diatu idup dalam dunia iT... click aja, alo bisi information ke ka di temu kitai.... tang heran... ari jeman skula kelia, nadai kala miss meli magazine hiburan URTV etc... laban ka nemu tusut sida artiste Malaysia enggau luar negeri.

Udah tuai tu lain ga magazine di beli... mesti beli tiap bulan.... menuh ke ruang bilik aja ko mak aku mutap ti meda magazines ke udah di beli aku, jual enda ga tau, buai sigi enda di asuh aku, udah abis baca, simpan dalam cabinet khas... udah tu ila ka menderma ngagai Beauty Hse endOr aku selalu facial.... pama meh bisi endOr nulOng aku nyimpan magazines aku.

Ukai nya murah rega siti magazine, mencecah RM10.00 siti...sekali ku meli it will costs me RM50++ every month issshhh!! issshhh!! (keni kati rindu masau *usen* ko aku, uji maia meri pemeri ngagai gereja, bekira dulu ka meri RM10....enda nemu Tuhan ke meri semua penyenang ngagai kitai mensia... must change that bad attitude enda pia ko kita??.. arap ke ulih ngurang meli magazine udah tu). Kira ke confession aku musim Lent tu... ti sema Tuhan berkira ka merkat aku, enda meh aku nyalah ke Tuhan nang patut, tapi Tuhan enda baka ati kitai mensia.. cukup adil, mentas enda ngira kitai anak iya ataupun ukai, tetap di beri iya matahari, bulan, panas enggau ujan sama rata...Penyanyau Iya ke kitai, nadai kala bebelah bagi..Terima Kasih Tuhan.

4 comments:

  1. Ete was a chronic magazine collector,local n oversea. Enti di kira rega, dah datai jutanam, ulih meli sigi banglo. Diatu dah tobat, laban bc hobi baru, ngumpul pinggai, he.he.he

    ReplyDelete
  2. Sama meh tua ti pia, malu ka madah "chronic"..baik ga diatu nyau kureng agik laban dah bisi tenet... browse aja, janji rajin.

    ReplyDelete
  3. Banyak membaca banyak pengetahuan..he..h.e.e betul tak, apa lagi kalau ada masa macam sekarang,...

    ReplyDelete
  4. Wai KS: Agreed... masa memang ada, tapi no time to read am busy with politikus matter...pahamx2 hehehe

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...