Total Pageviews

Tuesday, March 29, 2011

Eh! Kalau dah Minat... 29.03.2011

Ari lemai kemari udah anganx2 ka "gardening" pagi tu... last 2 years rajin amai gardening, sampai malam, sanggup meh nilik sida "Green Green Grass", ngelap dedaun di luar rumah.. diatu nyau "layu-layuan, kekeringan & kekuningan" gamal plants aku... tersentuh hati aku meda... tumu ku dani, udah nganjung anak dara aku nurun skul, merening area endOr Mini Garden; besemengat meh aku pagi tadi, udah sedia semua sarung tangan, gardening tools...tibax2 baru ngupas utai tisi pasu, ujan geremis turun.... aduiiiiiiii "gunstan" meh niat ka gardening; uji kita meda taman mini plants aku nyau repa baka babas, baka pehujik tebengkalai... minggu tu, before aku sibuk enggau pengawa S'wak Election ke 10, manah aku meli plants enggau flower pots ke baru, ke lama nadai harapan menghijau, buai ganti enggau plants baru...abis Election, ti nadai "snake melintang" ka transformasi "mini garden"... shinuuuuuuuuuuu me meda, berasai salah pulakkkss. I always considered gardening as "Mind therapy". Tapi apa dah jadi dengan hobby/interest aku?? "mini garden" nyau bebali nyadi hutan rimba haisssss

Memandangkan 'ujan gerimis" tepaksa menukar niat, ngelap "bantes-bantes" koleksi aku, taja bedau maiOh tapi bisi ga mansut ke peluh; lately ninga bala kaban bendar bebeli ke Vantage, ngudar, RA enggau Portmeirion; nyamai meh isi bala kaban bisi "usen" bila masa aja ka meli, baka diri empu ka meh enggau orang meli kena nambah ke collection sedia ada.. nyau berunding mendua, mentiga dulu, laban nadai penatai "usen", ka pan enda ninga rita bala kaban aja meh tu...*ngetup tunjuk jari* Decorative items (classical bell, mini bag penholder & bell) Utility canister (F22 Strawberry Rose) 6-in-1 Air-Tight Canister (VC105) Country Basket (F22 Strawberry Rose) Victoria Tea Pot (F4 & F13), Claridges Classical Pot (F2) & Mini Tea Set (F2) Cutlery container (F4 English Rose) Classic Collection (6 dinner set) & a rice bowl - from Mama Tupai Classic Collection (Tea Set) Country Jug Set (7 pcs F2 Vantage Pink) 3-in-1 Platter (F2 Vantage Pink) Lotus 2-tier (F2 Vantage Pink) New item (horizontal hanger & 6.5" plate (4 pcs) Meadow Duck (Dino, Fico & Vera), Flower Hamper (F4 & F2) & candle


Above are my Vantage Collection for now; ti bisi rejeki jemah ila, ka ga meli few more items (biar lah resiO); laban ke udah minat ngumpul decorative items, alax2 Vantage, I bought few from English Decal Product.


Decorative items from English Decal Product


Minat ngumpul Vantage, Portmeirion and Royal Albert enda ulih kira, ka meh meli kena nambah ke collection, tang bedau temu kemaia, ukai baka meli ruti kibin, ti pak usen nadai... main Roda Impian dulu.. pusing! pusing! duit besar, duit besar!! ...ngicha ke ulih kena meli Portmeirion and Royal Albert *winks*.. Arap pagi ila enda ujan, ulih ga aku gardening... i must spend more time with my "green green grass" mini garden.

5 comments:

  1. KB: tingQ ngagai orang ke murah ati selalu meri "usen" kena meli bantes, arap ke terus murah ati enggau aku meh...hehehe

    Mama Tupai: ukai agik enda...semengat gersang hahaha

    ReplyDelete
  2. Amat nyamai endar asai isi ma udah ngintu kebun bungai pagi ari. Peluh tusur semuo tuboh. Endo endo bisi meh angus kelori neh wai sulu. Nuan bisi endar insur gayo langkar tuboh...slim amat pedo aku mayo dinner PRS tadi. Tudah aku tu agi gedempol. Selalu nyebut diri ko eksesais ngicho ke ulih ngurus ketuboh tang munyi ka ko kini, alu go agi bako tu. He..he..he..

    ReplyDelete
  3. LF:nyO meh aku nyau bekebun bunga diatu, ngicha ke nunu keluri dlm tubuh, dini ku bisi slim,benong sihat walafiat aku maia nyO.. peda baju kebaya aku nadai ulih kancin baka enggi orang bukai..No Speak me.. aram tuO cardiO, aku masuk 4 bulan nadai pegi.. nyau enda ingat steps.. hahaha

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...