Total Pageviews

Tuesday, March 29, 2011

Exercise Pagi...30.03.2011

Nasip ari cukup supporting pagi tu... pancar mata panas pagi, meri aku semengat bekobar-kobar, mantun rumput ba pasux2 bunga, muai dedaun kekuningan, kekeringan..ngangkat mindah pasu enda berasi peluh neritik... ti bakatu belama tiap pagi ni enda sihat walafiat, ari aku mikirin makaix2 ... ujungx2 mesai guni som ko "Baim Wong" (ukai Pak Tejo diatu) hahaha

Tawas agik mata meda pasu bunga, nadai rumput taja tanah nyau kering kangkang, lama nadai di beri aku kasih sayang fertilizer, nadai personal touch, tapi geli ati ga bisi ga bungai tumbuh ba "bungai nasip" keno ko cina. Bala plants tu aja ulih di selamatkan aku, ke bukai nadai ulih, ti bisi usen lebih ka meli plants baru ....so, these plants will keep me busy, pagi gardening kira my "morning exercise", ari aku ingat makaix2 terus ...lemai, ka continue my cardio..OMGosh! 3 bulan dah aku missed.

3 comments:

  1. Rajin amai, bakanya meh mesti bisi exercise mansut ke peluh, manah ke pengerai tubuh kitai, anang enda nitih ke jako ajar lutor...

    ReplyDelete
  2. IEG, kenya meh anang enda sais, ila tua bedurok mantun...baka orang dulu kelia.

    ReplyDelete
  3. Gardening aja meh kena mansut ke peluh...Wai KS: no problem wai, ti nadai pengawa bukai, ulih meh beduruk hehehe

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...