Total Pageviews

Sunday, January 23, 2011

Birus Sinetron Indonesia melanda...

Waduhx2 kalo di pikirin, emang nya udah parah banget kena jangkitan birus "pci" munyi ko anak bujang aku madah..Since, nyadi "d.o." nadai kerja bukai after 1:00 p.m. till 4:00 p.m... ti ka keluar mesti after 7:30 p.m.. takut kena tinggal episode...

Sinetron Indonesia ke peda aku "Safa & Marawah" from 1:00 p.m. till 2:00 p.m., udahnya Juta Cinta Marshanda baru 3 episode, before tu, Sinetron Elisha. Then from 3:00 p.m. till 4:00 p.m. meda Cahaya. Abis cerita Cahaya, berumban ready for dinner, by 6:30 p.m. semua masakan mesti ready. From 6:30 p.m. till 7:30 p.m. mesti meda Bukan Diri Ku.. laban ke minat amai meda pelakon laki Indonesia Baim Wong and Ririn Dwi Ariyanti pelakon Indu Indonesia.. Cantik amai, she's a model aruh bajik... garax2 minat enggau Ririn (iya melakon ba cerita Cahaya & Bukan Diri Ku)aku ka keep my hair black and long kenu dalam ati aku meh. Besides her beautiful long black hair, I love her fashion and make-up; and she knows how to bring the character well, laba aku idupx2 sigi bakanya meh iya manja, humble & beautiful... she's a model and actress, born 6 November 1985. Recently got married. Gambarx2 di ambik aku ari internet, awak kita nemu sapa pelakon Indu Indonesia ke di minat aku...





Keno dalam ati ka nunda pisyin buok iya.... tapi apa kan daya....arap ke buok udah healthy ila meh nunda pisyin buok bakanya (azam 2012).... janji enda mudah give-up, aku sigi gila meda indu bebajikkkss ka orang madah aku "lesbian"... hahaha

Last Saturday, laban ke baru realize my white hair a.k.a uban nyau kecukak pansut, bendar meh aku nyabut, nyau mut-mut anak bujang asuh aku nyabut..benong aku ngasuh sister ku meda, white hair aku.. nya iya madah lama udah ku realise nya ku heran meda nn enda nge-dye buok...spoil amai "uban" nn ko iya mencacatkan stail buok nn aja. Ti di cabut uban, nyau nadai buok agik nn, manah nn pegi silun dye your hair ko iya... so, udah ninga jako sister...pegi meh aku tu tadi, confident masuk silun ke endor aku selalu nge-dye buok... tiap kali aku wash or blow my hair, orang silun sigi ngasuh aku nge-dye buok, tapi aku madah "lain kali kalau saya ada senang" nya belama saut aku, sebenarnya enggai laban ka nunda buok pelakon Indonesia Ririn...iya nadai uban kati enda manah buok chelum ko anak dara aku ga madah...enggai sakap me!) Tokeyneo ke gawa ba Silun nya madah, ti aku udah dye buok, mesti cut-off the dry ends of my hair laban iya suspect the last time aku nge-dye buok bisi beri orang bleach that's why my hair looks so dry eventho aku ngena maioh mcm treatment to make it healthy, so mesti cut-off, awak ke new hair grow healthy... "auk meh ko aku, do what you think is best, laban aku malas ka mikir". Anak dara aku nya ti aku ngagai silun mesti enggau laban iya selalu trim hair iya every month, nya meh buok iya very thick, black & healthy..(senjilis me meda).

So, time membayar.. nyau ka telentang aku meda receipt..it costs me RM217!! nyau gegetal jari mansut ke duit ngemaiOhnya, bendar aku merening buok ba cermin silun..haiiisss!! nama meh nge-charge ngemar nya, nya sister aku madah nama nn enda meda notis ba pintu... CNY di tiki ke orang rega..duhal di dable, triple cina meh rega nge-dye and ngunting buok!! haiya ko aku, ti aku nemu nadai ka nganjung diri kena "cekak cina ba rekung", udah ga pala Agung benong sakit tenat, udah tu mendua bulan ngeikat perut, nyetip mulut... laban nadai "pak usen" kena meli lauk....nya meh garax2 "birus Sinetron Indonesia".
Bisi ga indai kaban aku garax2 minat meda sinetron Indonesia, sampai enda sedar 'cell cancer' nyau spread semua tubuh (Breast Cancer), and she died peacefully last year August 2010... (anak indai tuai tu ke madah ke aku, amai teruk ti udah kena birus "pci" peminat cerita Indon)

2 comments:

  1. IEG, tu meh maia nuan relax nganti ti gawa baru, I do admire you for the time you have for yourself now....ngegap diri and enjoy your time ba depan TV.

    ReplyDelete
  2. Hi Wai KS, thks for dropping.. well, I am addicted to Indonesian Sinetron..Ya, if I had the chance to work again, salary offered to me, far cry from what I'm receiving, huh!!

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...