Total Pageviews

Sunday, October 31, 2010

Yearly Assessment Bill..29.10.2010

Every year October before 31st, I must make sure my house "assessment bill" are paid. I know one bill is paid on or before 31st May, but I always bring forward to October, awak ke sekali mayar, bisi interest di charge... RM4.09. (rindu mayar interest ari mayar 2 kali dalam setaun). Last Friday, aku ngagai office One Stop Centre ko sida nganggau ke nya diatu, bisi perubahan, semua saman mayar kereta (parking fee) and late payment assessment endor kitai re-issue bill office udah pindah ground floor diatu, suba used to be on 1st floor. (happy amai enda iboh niki tangga ko dlm ati aku tu tadi...) Datai, peda aku maioh amai ga mensia duduk ngantik giliran, akaiii raiii ko aku pahaiii tu ngantik lama, baru ka nekan ke lumbor "security-guard", enda mukaix2 datai laki cina alo nyua ke lumbor giliran agai iya, lumbor giliran nya tadi di beri security-guard agai aku.... "nasip nn endo, ko apai tuai nya madah ke aku, laban aku jump the queue, aku pun senyum; lumbor giliran pan cantik..1228" (beli jgn tak beli).

Benong ngantik turn, datai kaban lama aku "Sandra" ke gawa ba Miri Municipal Council office alo berandau enda lama kami duai, sempat ga posing (penting itu hehehe); enda lama udahnya datai apai tuai siko, looks very familiar, duhal "pengulu Zaini kaum Melanau" alo ngelawa aku, berandau meh kami duai panjong lama enda bepeda, jauh ka betemu... nyau tuai amai iya diatu, selalu di tundie aku Penghulu nya maia aku agik kerja ba Samling suba, iya madah June next year, retire iya, apOOO enda berasai ko aku. Full-time meh iya jadi Penghulu diatu. Datai turn aku, Penghulu pan tumpang assessment bill iya enggau lumbor giliran aku, laban enggi iya agik lama, laban ke kaban enggai nyadi enda nulong kaban, sama mayar meh kami duai.



... pulai ku kerja, singgah ba Bintang Mall kami duai anak bujang aku (Boboy), makai ba Secret Receipe. Maia ku ka ke "Ladies", betemu enggau Alice B, Remie J & Esther A (indu ari accts. dept.), maia kami duai anak aku ka pulai bepansa enggau Samatha Lim & bfren; hari betemu enggau ex-colleague Samling, lelenggau ga enggau bala pangan panjong lama nadai meda sida iya.

Sepatutnya aku tu enggau dinner PWPM (Wanita Petroleum) di bai bala wai kaban aku Lily B, tang aku enda ulih enggau laban entua cousin aku (Imong B) baru "nadai" pagi tu tadi, ti jauh nadai ga ngawa, rumah cousin aku nya few doors away from my house. Aku nadai meh pegi, laban ke "uzur" ko laut, asuh orang baby-sit nephew Gil, my mom and sister went to give last respect to late Catherine Bungan Ajeng. I pray may her soul rest in peace. Condolence to Helen, cousin Imong and family who mourn the loss of their mum and mother-in law.

God bless us all from all evil deeds. Amen.

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...