Total Pageviews

Monday, October 4, 2010

Enggai Sakap!! What a Day.. 04.10.2010

Right-side bumper
Left-side bumper

Ko jako ka nge-save duit bulan tu, laban bestday Bios aku 20hb October tu. Lemai tu tadi nadai ribut, nadai angin.. pulai peluh tusul ari Cardio tudah aku ka berumban meda sinetron Cinta Kirana kenu ko..enda mukaix2 enda jauh ari Servay Supermarket Tmn Tunku kereta benong panjai queue... baru ka bejalai keta aku, sekali ninga bunyi "bang"! belakang kereta aku.. apa agik aku alo esemetik keluar ari kereta reringang ka mukut laki cina nya.... gegetar iya pansut ari kereta iya tadi.... bendar meh meda bumper nadai namax2 semina bisi scratch cimit aja, tang nadai ngecheck muak tisi kiba-kanan,meda ke scratch cimit... bendar iya madah sorry ngagai aku. Laban aku sigi nemu iya bebelique drive ari tadi, maia iya entudie aku ari Miri Pujut By-pass iya sigi laju drive, meda iya laju selalu aku slow down, break, slowdown ga iya, antik aku overtake aku enda ga iya tadi.. sigi merati ke iya ko tadi, nya meh gaya... enda ke kereta aku ke jadi mangsa...apa lagi aku nadai lepas peluang, alo trus nganu iya.." lain kali kalau drive jangan anganx2, kamu tahu semua kereta slowx2 tadi, apa hal kamu drive laju, tidak tengok keta saya kah? Semua org mau cepat balik tapi drive hati-hati" ingin aku ka nampar mua iya tadi uji ti aku nemu bumper teberingkas siap iya tadi!!".. Sori! Sori! ko iya...meda gamal bumper aku nadai namax2 alo enda kiroh aku ngambik lumbor plate kereta iya... hummmmm... enggai sakap! enggai sakap!!

Datai ba rumah, anak bujang ke enggau aku madah peda nuan mummy bumper keta teberingkas cimit... OOOOOmyGosh!! ka paraii cina nya ko aku! Nadai gunax2.... nama hal aku enda ngambik lumbor keta iya tadi, jugau amat aku lemai tu...haiissss sial amai saritu.. Terus aku kol mechanic, iya madah mesti tukar sekali bumper nya taja nadai namax2 laban clip iya patah,mmmm *ngaru pala* enda patut ga tukar sekali....?? Apuuuu ti ka nukar bumper nya... mar amai laban ke temu aku, nah! suba aku kala spray bumper nya .. udah cost aku RM500....udahtu ka kol kaban ke kerja ba Toyota engka iya nemu tempat dini endor ka ngerepair keta... nya semina teberingkas cimit aja.. enda patut nadai perengka kena ngelip bumper nya.
Makai enda meh lalu, nyau enda asai lapar...Geram amai ku ingat ke laki cina belique nya!! Engka iya meda keta aku bisi cap "P" kumbai iya baru deriba kini, enda iya nemu "inik" ke drive ciiiiieettt!!! Meda gaya pegila....ti nyau beribu, ka pan enda gam aku enggau gam gajah aja, ni nemu org ka ngambik kesempatan enggau aku.... udah ga sigi enda nemu pasal kereta....Mintax2 meh enda mar.
What a day!!...this is only 4th day of October, arap ke muai sial ba taun 2010 meh incident tu... Dear Lord may your blessings and protection be upon me and my loved ones all through this month till end of 2010 in the name of Jesus I pray. Amen.

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...