Total Pageviews

Saturday, October 16, 2010

..rindu-rindu ati.. 17.10.2010

..semadi nadai pengawa, laban nadai pegi church pagi tadi, enda brapa nyamai isi ari kemarik, perut memulas...laban ke kagit ka bejalai di irit aku aja... ukai nama ka sakitx2 gaya, engka berat badan udah melebihi berat ideal aku (enda berani nimbang diri); mua nyau bulat ko suluati..., "kurus salah, mumuk pun salah, bisi maia enggai masuk makai ila" ko aku nyaut, laban ke enggai alah.. hmmmmm

Ari ku nadai pengawa, ingat ke jako mama Nunut, suba pinggai mangkuk galie aja.. enggi aku pinggai mangkuk ke bisi nyadi koleksi aku, di simpan aku dlm display cabinet, nyau bedebu deh jarah, alo nuci, ngelap meh aku tadi, udahnya.. manah aku ngambik gambar ko aku.. ti org sibuk ngumpul pinggai mangkuk, cangkir 'bantes', kapa enda aku tinggal trend, agik nyimpan koleksi Arcopal (France) enggau Giacomo...enda ingat kemaia aku meli tu suba, udahnya nadai agik aku meli, pia nadai meh di kena... tu ila ka ngena ti bisi rami makaix2 ko kitai... hahahaha
Gambar Arcopal "6 pieces tea-set cum dinner set", which costs me RM1K+++ kelia. Aku meli tu laban rindu meda design iya "besegi-segi" unique, nya meh sayau ka ngena, takut pecah.


Tu "8 pieces Dinner Set" ari Giacomo.. costs me RM1K++. asal manah di peda, di beli aku meh, aku sigi rindu meli kaler "white & black with a touch of other soft color to it", laban kaler bakatu is "evergreen" ko penemu aku meh wai. Ila ulih ka nyandong ai kupi ngagai ibuk-ibuk bantes, kada ka sida ngirup ai kupi aku enggau cangkir Giacomo aku?? Ti sida enggai, mai kediri cangkir bantes... *nyeling ibuk-ibuk bantes di setak sana*, mama Urti enggak mampu memborong barangan bantes.


Abis ku ngelap, nyimpan sida capak, cangkir ke dalam display cabinet, aku alo bulih idea.. ngasuh anak bujang aku meli cat dinding... Beli karer white ko aku, di beli tudah tuai "Brillante White".. okay ga... janji putih berseri. Pulai anak dara aku ari church, iya alo nulong abang enggau uncle iya ngecat ruang tamu... enda lama ga cat nya dry-up... tu agik mikir ka ngaga "transformasi" ruang tamu.... mmmmmmm (idea bisi, laban tubuh bedau tentu nyamai bai ngerja pngwa berat, hold-on dulu niat, meda gaya next week).

Peda gambar bala anak di asuh mama Urti gawa... happy amai bala anakx2 asuh ngaga pengawa bakatu, (my elder son nadai pulai this week, stay ba Hostel, laban sida bisi exam)... fun ko seduai madi, deco rumah sigi kerja mummy ko seduai, amai ga my house, ni ko aku meh.. nadai sapax2 berani nagang..!!

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...