Total Pageviews

Wednesday, October 20, 2010

Cardio in Progress...21.10.2010

..asai pulai "nugal" peluh tusul, baju basah baka ke tanjah enggau segelas ai, peluh sampai agai "buhit" semak jako.. ti bakatu tiap ari ni enda jampat "hujut" tambah enggau proper diet. Ni enda orang ke enggau "the Biggest Loser" ulih kurus dalam masa 3, 6 bulan. Bisi ex-kolig aku ba Samling suba, mulax2 iya enggau CardiO masuk bulan 6 tu tadi, berat iya 60 kg ++.., diatu iya 50 kg dalam masa 3 bulan enggau cardio and balance diet ko iya madah ke aku.
Udah ninga cerita kaban aku.. nya ke ngasuh semengat kecardio'an aku menebal laban ingin menurun ke berat badan aku tu.. ke udah lari ari "ideal weight" aku. Minggu tu rajin aku nurun, ngantik last week aku langsung nadai pegi, tubuh pan asai sakit, udah ku bejurut nurun, asai lempung serta sihat tubuh aarrrr... enggai aku miss, I have another 4 sessions to go this month. Next month must faithfully go twice a week or thinking of changing my sessions to 12 times, so I can go trice a week!! Ka meda result in December before Christmas, hope to get my "ideal weight" by then.... diatu enda berani nimbang diri, sarinya ku udah nimbang eeeee mcmx2 salah aja peda aku, nya ku nanya madi aku di rumah enda jaie penimbang tu... nama aku nyau berat amai... nadai penimbang nya jaie ko saut madi aku, pemerat aku betul deh!
... laban ke enggai ngaku diri udah "mumuk" penimbang di salahkan... haiiiiiiii langgaiiiiiiii...

Lemai tu tadi, di padah instructor "good girl" aku meda aku datai bejurut-jurut ari.... keep it up ko iya meransang aku datai.. tang amai berasai nyamai isi tubuh aku engka toxic dalam tubuh kitai di buai ari peluh. Nya meh ti nemu ari suba enggau orang Cardio, nasip bedau terlambat ko kitai. Arap enda "hotx2 chicken shit" meh.


No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...