Total Pageviews

Tuesday, October 5, 2010

Pemati kitai mensia enda baka pemati matari.. 05.10.2010





Gambar di atas tu, ba rumah cousin aku maia nyengaie niang Jay (nephew aku) malam ari 5hb Oktober 2010 ba Pujut 1.

Ti baka pemati matari nyamai amai kitai mensia; malam ari kitai petang tegayam, siang ari kitai terang pegari gasak ke pancar mata panas. Dalam minggu tu.. nerima 3 berita pemati... orang ke mati nya orang ke di kelala aku ari kelia, maia agik diau ba menua Seria, Bahunai. Terubah aku nerima berita pemati.. pagi 5hb Oktober, sms ari cousin aku (DJ), madah ke anak cousin (Mak Atin) nadai lemai kemarik (4hb Oktober). Aku nyau enda nemu bejakO, alit ati laban bakani tau pahaiiii nadai kala ninga anakx2 iya sakit selamatu... nyau baka ke belique nanya cousin aku.. nya meh petanda malam keta aku kena lantak, datai ba rumah nadai ribut, nadai angin, “boomerang” ke di lekat aku ba dinding tau labuh... ati aku sigi enda nyamai, aku alo sembiang dalam ati... udah nerima berita pemati nephew, baru aku realize nya “petanda” boomerang aku labuh serta aku tau lalai enda ngambik lumbor keta laki cina ke lantak bumper kereta aku malam nya..
Mak aku, adik enggau ipar aku sampal ngagai rumah cousin aku laban tubuh niang Jay di bai mak iya pulai ke rumah sida iya, taja iya udah ngugie ke org, munyi ko serbana cousin aku ngagai isan iya... “aku minta tuboh anak aku di sengaie ba rumah aku, laban tu meh last aku meda anak aku, udah tu ila nadai aku meda anak aku agik” .. isan iya pan setuju. Niang nephew ninggal ke balu enggau 4 iko anak, anak ke biak baru 3 bulan. Umur niang tu baru manggai 33 taun, pandak amai umur anak aku, kasih anak aku ko indai iya.. cousin aku nya cukup sabar, very cool enggau rileks aja iya nerima org ke meri last respect ngagai niang anak iya. Engka laban iya udah bendar ngintu maia iya kena admitted ba MGH tambah mega cousin aku tu siko indu ke very strong dalam pengarap, siang malam iya besampi muji Tuhan, tau agik iya enda makai..."A woman of Fatih" engka nya meh iya nerima semua penguji tu enggau ati tabah..Ke temu kami anak iya tu nadai history sakit chronic, nya mak iya madah, Lutor enda nemu ketegal pemati iya.. blood test iya pan bedau keluar.. nya ku advise cousin aku, anang enda ngambik blood test result iya, awak kitai nemu nama cause pemati iya. Ko tusoi mak iya ngagai kami, niang tu bisi ngirup ba KK, pemulai sida iya ngirup nya iya ke sakit, idung bedarh, perut kembung.. meda iya sakit bakanya, Medic ba kapal alo refer iya ngagai KK hospital, tang niang tu minta diri pulai ke Miri.. alo di admit org ba MGH 27hb September.. dlm masa seminggu iya di admit, bendar meh Lutor nyelidik nama penyakit iya.. mulax2 Lutor suspect kena “ai kemik cit” engka tempat sida ngirup enda bersi.. udahnya ari selidik sida iya ukai ga ketegal nya.. kumbai org bisi Lukemia ga tudah tuai, enda patut ga bisi Lukemia, ti bisi Lukemia nadai pan ulih ke tasik, enda logic ga, nda pia? So pemati iya tu agik nyadi “mystery”... enda temu Lutor the cause of his death. Ari 6 tu Funeral service iya, laban agik ngantik abang iya pulai ari tasik... bendar madi (abang & adik) iya nyabak, mesti sida 3 close enggau pangan diri..Adikx2 iya ke indu rileks aja peda aku, bisi ga sida sedih tang end baka brothers iya. Niang nephew aku tu ada ba Seria Bahunai, ari mit meh aku meda iya.. udah iya bebini, alo nadai kala meda iya. Besampi ke semengat niang Jay tu begulai enggau org ti suci ba syurga... alo mega minta Tuhan seruran merkat meri pengering ngagai family ke di tinggal ke iya. Amen.

Tengahari 6hb Oktober, nerima phone call ari kaban aku mamashabella @ Betty bisi macha nuispipa, madah bisi meda Obituary madah ke Mrs Bujang Ong @ Mak Pat (Freda Uteh) nadai jam 2:30 dini ari. Niang mak Pat tu neighbour kami ari Seria, Bahunai. Manah amai niang tu suba, nadai maioh jako, mentas, iya ninggal ke balu enggau 8 iko anak... anakx2 iya udah kawin magang, semina ke biak aja bedau kawin.. uchu iya bisi lebih 10 iko ti enda silap aku. Maia iya sakit, bisi anak tuai iya Patricia betemu enggau madi aku (last month ti enda silap aku), madah baru pulai ngabas mak iya ba MGH, nya ke madah mak iya bisi cancer... ka ngabas tudah iya meh kami udahnya, laban ke sibuk alo nadai, ba terkenyit maia nerima berita iya nadai, mati ketegal “colon cancer”; umur tudah niang tu baru manggai 58 taun.. Sedih mak aku ninga iya nadai, laban enda sempat ngabas iya maia iya sakit tu tadi, .. ti betemu enggau kami selalu iya nanya ke pengerai mak aku.. Bisi meh mak aku ngasuh aku meri last respect ngagai iya, tang aku lembau amai ka kin kediri-diri.. ti bisi orang enggau aku, ka ga meri last respect.. nadai ko enggau meh; ukai enda bebasa, ukai enda ingat, ukai enda sinu. Baka ke di padah dalam nuispipa, ngalih ari pegila funeral service tudah niang tu.. Aku semina ulih besampi awak ke semengat tudah niang Freda (mak Pat) rest in peace. May God gives comfort to all those who mourn her loss. Amen.

Lemai 6 Oktober, nerima siti da berita pemati ari kaban lama, iya madah ke aku ba wall Facebook aku, madah ke Joe Mok passed away yesterday (5hb Oktober).. the cause of death unknown?? Pu nama nyau mati mengejut magang ko dlm ati aku din.. Pagi tadi kaban aku Ly madah, iya mati rebah ba peninduk iya.. nya ku nyaut, tu mesti “high-colestrol”.. laban nya meh symptom org pahaii ketegal stroke...due to “high-colestrol” so called “Silent Killer” ti iya nadai history of High-Blood Pressure. Eh, macamx2 penyakit kemaia ari tu ke tau naban ke nyawa kitai. Niang Joe Mok tu ukai ga rapat enggau iya tang ngelala iya, laban indai iya Mrs Mok nya suba cikgu kami ba St’ Margaret School, Seria, mangah amai, kukut iya sigi di galau iya panjai kena iya ngetil pending anak murid ke manchal.. Takut amai kami ke indai iya suba... Sida tu bisi 7 iti bangsa.. mixed blood. Aku ka amai meda adik iya Amy Mok.. bajik, tinggi, active dlm sports. May his (Joe Mok) soul rest in peace.

Kena ku nutup berita pemati tu, aram kitai samax2 merati ke verse ba Romans 8:35, 38, 39 “Who shall separate us from the love of Christ? Shall trouble or hardship or persecution or famine or nakedness or danger or sword? For I am convinced that neither the present nor the future, nor any powers, neither height nor depth, nor anything else in all creation, will be able to separate us from the love of God that is in Christ Jesus our Lord.”
My prayers to those who mourn the loss of their loved ones.
Dear Heavenly Father, I come before you with sadness in my heart. My close family member and friends who had lost their loved ones, give them your strength. Help them Lord, to overcome their grief and despair. Help them to walk through this process without giving in to despair. Give them the strength to praise You even though they may not feel like it. Your joy is their strength, Your comfort sustains them, Your peace keeps their soul from anguish. You are their hope and their victory. In Jesus name I pray. Amen.
Always be thankful that we are still alive and healthy. May God continue to bless us all. Amen.




No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...