Total Pageviews

Wednesday, August 18, 2010

Then and Now …19.08.2010

Nyau ka almost every morning aku mansa area nya… each time stop ba traffic light, mesti aku malik ke kiba.. Wow! Awesome view ko aku compare to the the old camp; manah amai, cukup class Flat PGA diatu di gaga perintah. Nya ga siti pemanah perintah ko kitai to upgrade government facilities... ba menua Miri sigi patut laban udah ngemuan status “City”.

Amai meh enda kala diau ba kem nya, tang maioh kaban belyan bisi ngasai diau diak ari iya ada till today she still lives there (married to PGA, anakx2 iya pun membesar diak ga); munyi ko iya asai rumah diri empu taja nya rumah perintah. Siko da kawan aku “NR” diau diak since 1981.. maioh kenangan manis ko iya..pagix2 belumba booking seat ba trak BJ (trak budakx2 pergi skul).. sampai belaya setegal seat bisi meh. Meda wayang every mth bisi aja ditayangkan di "Greyset" dewan terbuka..... main badminton di dewan depan rmh iya, maioh main lah.... yg best nyerr "nyulam session" di baroh rumah“ tu memori kawan aku NR.

Bah aram kitai sama meda perbezaan (dulu & sekarang) ari gambarx2 di pinta aku ari kazen (MG) ke diau diak since 1971. Tu meh Flat PGA (Pasukan Gerak Am) suba di kangau kitai Kem Police Force.

New facility such as Filing Station is there now for convenience and the old truck (BJ) ko wai NR udah di tukar with new transport which the children of PGA can have a comfy vehicle to ferry them to and from school now... Chapel (are meant for christians be it fom SIB, Anglican or Roman Catholic are allowed to pray at St John Chapel), Surau and Main Hall (Dewan) have been uplifted too. Thumbs up to the BN gov’t. (Asai diau ba Util 5 star sida diatu, bisi lift agik).


Wai NR enggau cuz MG, kenangan manis & pahit pasti enda ulih di lupakan, ti nadai ke lama, nadai ga ke baru.. biarlah tempat "kem Police Force" then, nyadi Hari Ini Dalam Sejarah Hidup seduai... simpan meh kenanganx2, gambar ke bisi seduai enggau manah, awak ke bisi di peda anak, uchu, ichit seduai.. nda pia ko seduai?? Udah tu nadai agik org ulih nyembi bubuk maia musim bubuk enda baka ba kem lama, ti musum bubuk nyau bau bubuk seluruh kem.. hahahaha

Bisi maia senang aku enggau wai NR ka ngusung nn kia MG, meda enggau lebih semak Flat PGA kita ke baru yang serba mewah asai meda “Condo” ba menua AiPore ko orang.. hehehe




















1 comment:

  1. Manah amai PGA diatu, jauh amai berubah, aku kala kia dulu suba. Kala dibai hubby aku sambiang diak maia iya conduct communion service diak.

    Bisi sekeda kawan aku bisi diau diak ari sida agik mit.

    Manah amai St. John's Chapel ti baru, Puji Tuhan.

    Next year bisi ke Miri, ka mai bala kia.

    Have a blessed weekend to you wai.

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...