Total Pageviews

Monday, August 9, 2010

Centenary Commemoration (Shell 100 years) – 10th August 2010

Saritu genap Shell nyambut 100 taun udah beroperasi ba M'sia. Kena nanda ke 100 taun, Shell bisi ngatur ke program ngagai bala staffs. Programmes di rintai muak ke pagi bakatu:

8.00am Flag Raising Ceremony – LLB Roundabout, Lutong
8.15am All Staff Breakfast – LLB Entrance, Lutong
8.45am Centenary Lobby Exhibition Launch – LLB Lobby Lutong
Poster Exhibition – Other locations
9.00am – 9.30am MD’s Centenary Address – Mulu Hall plus Locations by video and audio-con
Centenary cake cutting – all locations



Laban ke enda lama kin, semina nganjung diri makai breakfast free... nya ko boss lapa enda ninga speech MD.. makai aja ko aku. Maioh amai bala mensia, nadai alah ngantik speech enggau Cake Cutting, ti bisi gambar ari sida ke bisi witness the event ila ngepost ga. Gambar ke bisi di ambik aku pagi tu, semina tu aja, buat kenangan 100 taun Shell beroperasi ba menua kitai. Nasip ga gawa enggau Silllllllll ko kitai, bisi ga enggau org ngeruh ke ai.. hehehehe




Gambar aku enggau cousin Marinar G(top pica), lemai tu asuh Corporate Affairs nulong nyadi "usherette" (betul enda spilling ku nyO?) ba Old Lady, bukit Kanada.. (pegila ngepost program muak ke lemai, ngantik gambar ari cousin ku tu) kira ke "mamarazi" aku meh iyO lemai tu, seduai kolig iyO sikO da.

Kolig aku "NA" madah duai "KS" bisi enggau org group photo ba penutup event this morning, laban aku ke enggai ngantik lama tadi, nadai meh enggau org, ka iyO!! Janji bisi enggau makai beserempu enggau bala kaban, begambar kenangan enggau Hunyang and her kolig melakang ka poster Grand Old Lady ba depan office main building (LLB Entrance) pama meh ko kitai.


















































No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...