Total Pageviews

Tuesday, August 3, 2010

So You Think You Can Dance??

This year Dayak Association Miri (DAM) organised "Ngajat" class for women and men. The duration is 2 months effective 2nd August 2010. Women class are: Monday, Wednesday, time from 7:30 p.m. till 9:30 p.m., and Saturday @ from 4:00 p.m. till 6:00 p.m. Men class are: Tuesday, Thursday and Sunday, time the same as women's class. Fees charge for DAM member RM25 and non-member RM50.

Maioh bala kaban enggau peda ku sarinya, bini Bunyau (Lene), Mang SaA, Mang AiE, bini Martin E (Regina), kawan aku Clara ari Hong Leong Bank, kwn aku Roslind, bini Dr Nuing and few others ke bisi enggau. Aku di bai bala, enggai laban ke malu...(maklum lah indu emun, adai nemu entepa ba stage ko kitai).. Cousin indu ke diau enggau aku, asuh aku ngari ke aku, laban iya biak, jampat agik nemu, tambah mega iya sigi active ba skula pasal tari menari ko kitai. Nembiak mit indu umur 8 taun ke atas ulih enggau kelas ngajat. Arap ke semua students "ngajat" tu pass enggau merit, enda ga nembiak rebak baru or the young generation tinggal main asal kitai iban. Same goes to bala indu ke udah senior, agik ka belajar ngajat, big applause to them.

I believe we should perserve these traditional dance so that we will not lose our identity as an iban. *Aku nganjung cousin aku, sambil ngambik penemu ari cikgu ngajat, ukai senang ga belajar ngajat, maioh bungai, maiOh macam steps, liuk jari ti entepa enda tau ngeluas bau kitai, lentik jari jemari, punggung, kaki mesti syncronize magang... tusah ba aku, ti free style engka meh nemu leliuk with the tips di ambik ari cikgu ngajat will not go wrong ko kitai*.. 1, 2; 3, 4; 5, 6; 7, 8...steps hahahahahaha


Thumbs up to DAM to initiate these "ngajat class"... Keep up the good work!

2 comments:

  1. Ujie wan empu enggau belajar ngajat awak ke sama pandai baka sida nya ga ila.

    ReplyDelete
  2. Wai suluati, enda iboh enggau meh aku, ngelak ke org biak, ila wan ngajar aku entepa.. hehehe

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...