Total Pageviews

Sunday, February 20, 2011

Bawang Merah, Oh! Bawang Merah

Selamatu nyumai nadai be-bawang merah, laban tusah ka ngiga ba pasar. Ke bisi pan ke buruk, lamax2... so, weekend tu tadi ke eMart kami duai mak laban ka meli bawang merah. Amai bisi dedin munyi ko wai Dayung S'wak... akaiiii nyau ka lupOtss meda pemaiOh bawang merah rega RM5.00. Tanya aku cina ke nyual ari ni bawang merah tu? nya iya madah bawang merah datai ari Indon...uji peda gambar bawang merah tu. Enggai lebu meli bawang merah, alo meli ikan kelie and petai ba eMart. Pulai, ke rumah masak meh tudah aku... sOdap ke enda, kira belakang ko kitai.. janji sOdap ba aku. Anak indu aku complain, madah sekumbang mummy masak, berat iya udah niki... nama retinyO kini?? (bisi insul meh lauk sumai aku laba aku) praktis makes perfect... hehehe
ikan kelie gulai tompoyak & terung iban...my fav.!
petai & udang sambal goreng
sup tulang kaki bab1, tauge, tauhu & carrot, my children's fav.

Diatu, laban semua barang udah niki rega, it's more cheaper to eat at home, healthier and gerenti sOdap because we prepare it ourselves with passion...*thinking of what to cook tonight?* nowadays, I just love spending time in the kitchen... so, that's my newfound interest... cooking!








2 comments:

  1. apu..walaupun Endu Tupai tu fruitarian, tapi meleleh ga liur meda sup bab1 tu.

    ReplyDelete
  2. kumbai dik bula bwg merah bisi ba emart. Sodap nar lauk pauk org neh... :)

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...