Total Pageviews

Sunday, November 21, 2010

Trip to Bintulu..20.11.2010

Happy amai ninga bala kaban madah bisi ka ngatur pengawa ba Bintulu. Laban lama amai aku nadai ke Bintulu, taun tu sigi bedau bejalai "merentas desa", mereti amai. SIDS, Miri bisi meli 2 iti mija, nyukong pengawa SDNU. Sejak dua menjak tok kami "ibukx2, tantex2 bantes" besebut meli bantes ba kedai Little India & Vantage di Bintulu, gaga amai anak ati ka ke Mentulu, bendar ngelimat duit, simpan dalam "tabung dana khas bantes". Tambah mega peluang tu kena aku betemu enggau geng "Sekuncai" ari Bintulu... bekelala ari "pisbup", sida nya sama gawa enggau cousin SR ba Bintulu... nyau pemuas betundie, berandau enggau pangan diri, dah nyadi kaban magang bala kami... sema jako ninting ari berandau enggau pangan diri, betemu mua aja enda kala; apa agik kira ke "kill 3 birds with 1 stone" meh trip aku ke Bintulu sekali tu; "save cost" hahahaha
Trip to Bintulu with SIDS Miri... bus Suria berangkat ari Pujut Terminal Bas jam 10:30 pagi.. bisi "8 iko geng bas sekolah", ke betupi putih alax2 turist ari jipun, nya meh chip kami tukeyneo Margaret N. Ngetu ba Niah, alu merarau sekeda, engka enda sempat breakfast, aku nadai makai apax2 maia ngetu, reserve pehut ba Bintulu, laban udah danji enggau geng Sekuncai ka mai luncheon samax2, tambah mega agik kenyang.

Datai ba Bintulu around 2:00 p.m, aku di ambik cousin SR ba Terminal Bus, udahnya kami duai alo nuju ke Parkcity township, makai ba "the Chef". Kasih amai seduai nganti penatai aku, amai lama bas datai ba Bintulu, lebih 3 jam.. haiiisss ko aku. Gaga amai anak ati ulih betemu enggau Mama Shasha siko ari geng Sekuncai ke selalu berandau, betundie enggau aku... nadai asai "estrange" asai ke lama udah ngelala pangan diri. Mengkiuss to "pisbup" laban udah meri peluang kaul kitai enggau kaban baru enggau kaban lama lebih rapat.




Maia ka mulai kediri ke Miri, .."chip tukeyneo" sekoling ober madah ke bas ka berangkat ke Miri tumu ari ke di padah; sepemanjai aku ba Bintulu nadai begulai enggau sida iya, laban ke bisi agenda bukai, semina begulai duduk semija maia dinner SDNU. Ti ngitih ke jam berangkat ke Miri kol 1:15 p.m. laban ukai bas Suria, nya meh berangkat tumu nepan bas karer biru, bas Fresia ko chip; datai aku ba Terminal Bus, gegining ngiga bas Fresia karer blue.. laban ke udah laun, takut tinggal bus.. nadai ga peda aku bas Fresia karer blue, irau anak ati pahai kena tinggal ko aku, tipun agai "chip" saut iya bas "karer biru" bisi bas karer blue peda aku tang ukai Fresia, Bus Borneo bisi meh karer biru; peda aku chip udah nganti ba kaki tangga bus ngepai aku ari jauh, aku semadi meda tupi iya, nya meh alu trus cam. Datai ba bas kumbai aku alo terus bejalai, nemu nya agik ga orang bisi laun, sampai di tinggal bus laban nadai dedatai. So, kenu ka tumu bekejang ari Bintulu, ka pan enda jam 1:15 p.m. meh nyadi bekejang! Bus driver tu enda baka bas driver kami ari Miri... laju & steady iya drive maioh amai randau seduai assistant bus driver, tuchum kediri bala kami ninga randau seduai. Maia ngetu ba Niah, udah ninga jako tangkan bas driver, 15 mins aja ngetu....laban takut kena tinggal bus, berumban-baban bala kami ngetu ba Niah semina nyengguk Mr Loo aja.. napau utai di empa aja bala kaban, enda berani duduk. Shinu meda chip kami, lapar laba aku? Bala kaban ke bendar ngindik mulong, nyau lesO pendiau pulai... tudah aunty Ajek enggau chip ga di serah sida laun pulai, inggar amai datai, nyau tedani sida ke tinggal kenu, anang nusoi cerita bula ko sida iya ... mcmx2 cerita, ulah ma udah begulai bala maiOh, it was full of laughter eventho I did not spend my entire trip to Bintulu with them; there will be more time to be with SIDS, Miri committee members in the near future. (Nganti aku ngaga uniform, baru asai selesa enggau bala kita wai Jenny; tu baru dah bisi idea, design ka di gaga, ujung minggu tu ti nadai snake melintang, ka meli material ko kitai....tungguuuuuuu yer! *winks*)




Maia ka breakfast pagi ba Bintulu, bidik amai ga betemu enggau cousin SR & family baru abis breakfast, aku maianya benong bejalai jalai enggau SaA & Lene. Seduai nganti AiE ngambik seduai ka bejalai ngagai rumah Juni Chuat, aku ngantik sister ngambik aku for breakfast... Cousin SR ka amai muji SaA & Lene "cantik & tinggi", nya iya minta aku introduce seduai enggau iya.. baka ke di plan ga sida 3 betemu paginya... apa lagi beposing lah kami 4.. kira "seri' meh kami duai cousin SR, iya bekelala & betemu enggau SaA & Lene, aku ke Bintulu betemu enggau siko geng Sekuncai Mummy Shasha. Agendax2 aku ke Bintulu nyau ka tercapai ti kedai Vantage bisi buka on Sunday, sungguh prust aku, laban ati bekobar kobar ka meli barang deco bantes, sekali tutup pulak ari minggu *sigh*, nasip meh kedai Little India buka, ka pan enda meli deco diak meh kena mantup ke ati... original ke enda, kira belakang *geram nyer i*!! or else my trip to Bintulu would be perfect. Gambar kami 4, cousin SR, Lene, SaA & iEg (baka ke bedanji, bisi photo shooting, semua kami 4 wore black).
Udah kami 4 begambar, datai sister & family..nya meh bala madisss (SaA, AiE, Lene, EEM & iChat) ke benong breakfast gaga magang meda nephew aku ke cute nya, ti begambar murih sekali mama iya tu, alo nemu amai beposing... hehehehe
Aram terus melayari blog iEg... ba topic liputan khas "Malam Kebudayaan SDNU, Dewan Suarah, Bintulu". (agik nganti gambarx2 ari camera mang SaA).



2 comments:

  1. IEG, rindu aku meda bala kita, mesti enjoy laban maioh bala mindah sekali. next trip, hopefully KS ulih enggau.

    ReplyDelete
  2. Wai KS, nya meh sigi rindu bejalai bala maioh, mcmx2 ulah ragam bala kaban.

    ReplyDelete

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...