Total Pageviews

Monday, November 29, 2010

Sessi Mari Memasak :27.11.2010

Ti ujung minggu kena ke ari 6, muak ke pagi bala ibukx2 bantes sigi nadai pengawa bukai, mersi ruang bilik, muai debu, nuci pinggai mangkuk bantes... kira ke nyadi “Bibik” meh bala kami, laban ke nadai ari bukai endor mersi rumah ti enda ari 6.
Udah ngalih ari, kira kol 2 lemai, selalu nadai pengawa bala ibukx2 bantes, nya meh maia kami lepaking ngagai rumah Mama Nunut, kasih rumah Mama Nunut nyadi ‘mangsa”, dalam ati din kada enda sumpah seranah iya meda kami datai ke rumah iya nyau ka ninting ari 6. Anang nganu Mama Nunut, aku besampi ke nn awak ke bulih rejeki, tuah belimpah limpah laban udah manah ati nyambut kami datai ke rumah nuan ke cukup selesa endor lepaking.
Ari 6 tu tadi, kami kia di bai Mama Nunut nyumai lauk... Mamashabella kia mai ikan kelie di inang iya dalam sangkar kanvas iya bisi 4 5 iko bai iya kia idupx2, di matikan diak alo masuk kuali di goreng rangkai (deep fried), bisi 2 iko di sumai Mama Nunut gulai tompoyak & terung iban.. pu sOdap makai enggau Linut. Mama Nunut alo demo bakani masak Linut, di beri iya ai mati alo di tanak iya ba dapur gas, girau sampai iya nyadi “gum” transparent. Bisi siti cara ke selalu di peda kaban aku Linda, siko nuang ai angat ngagai bowl, siko ngirau. Lauk bukai buah keladi masak pedas, petai goreng, mangga muda di sirapx2 mitx2 (petai enggau mangga muda di spunsa Mamashabella@ betty); buah timun & sambal belacan udang kering.... sOdap! sOdap! Lihatlah gambarx2 lauk pauk di sumai segera ba rumah Mama Nunut.



Peda gaya sida ke nyumai... berebut ka nyumai mantai ke skill, aku aja ke enda enggau sida berebut.



Tu gaya kami makai, sungguh berselera, nadai malik kiba kanan... kunsintrit time makai!!


Sementara nganti dessert di nah ke Mama Nunut, sempat ga "ibuk enggau anak dara" beposing...mamashabella enggau anak dara iya, aku enggau anak dara aku.... baka bedanji, anak enggau anak sama ngena baju burak, mamaSB enggau anak dara iya baju gelap.


Special dessert kena nuci mulut keno ... “Chilled Cheese Cake”, sungguh menjilat jari, biar aku napau pulai hehehehe (ila minta resepi ari Mama Nunut)


Maia makaix2 randau kami sigi nadai bukai, randau pasal product bantes, RA, PotMeriot, berandau pasal bakani ngudar barang bantes online, laban aku tu bisi penyakit M.A.L.A.S. ka browse ngagai internet, nya meh ka ngasuh Mama Nunut nyankong aku ngudar barang bantes ti bisi ngudar ko aku madah ngagai Mama Nunut. Aku minta iya ngudar “rumah gantung” bantes.... nya Mama Nunut madah, “rumah bantes semi-d” tu ka di let-go ko iya.. apa agik aku ninga nya alo angkat kaki.... senyum ku pulai ngemai rumah gantung bantes semi-d masuk dalam kereta. Datai rumah di simpan aku ba atas cabinet buat sementara, ngantik ari siti brother-in law datai “nerill” ke aku. Diatu udah di gantung enggau selamatnya, semina penghuni rumah bantes, ukai barang bantes, ngantik ku meli 5th December ba rumah dealer Puan Faridah, arap ke bisi little deco which can fit nicely ko kitai...



Tu iya "rumah bantes semi-d" selamat di gantung ba rumah iEg ba "Little Hse in the Prairie", hiasan aja ke bedau bisi deco bantes... tunggu ya!!

Laban ke udah kena rampit "birus bantes", tusah ati meda bala niece & nephew ke benong manchal,irau amai anak ati aku ti meda seduai enggai ke seduai main ba tempat "larangan aku" (gambar di atas itikx2 bantes), pahai ti pecah ngapa bala deco bantes, ukai rega seringgit dua.... tang nemu ga niece aku, "anang ngacau dedek ko iya, nganu Mama legi" ko mak aku nusoi hehehe


Next Saturday ti nadai “snake melintang” ka nyengguk rumah cuzie ba Senadin... laban iya benong re-arrange deco-deco rumah iya, lalu ka betemu enggau “erica leong” hehehehe Auk, many thanks Mama Nunut for your hospitality and "tingQ very da mas for the "semi-d rumah gantung bantes". God bless you always!























2 comments:

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...