Total Pageviews

Tuesday, February 2, 2010

Orang Indu & Pengerai (scary but it’s fact!)

Every morning, as usual sending my daughter to school, before heading to office, Lutong bendar berunding what’s for breakfast? At last terpikir ka makai “Mee Sua”... so i drive to kedai kupi ba Centre Point opposite Maybank blkg Great Eastern Insurance office to be exact. (enda kala merati ke nama kedai nya, tang one of my fav. stop over for breakfast). Dlm ati ku din, arap ke betemu enggau bala ex-kolig ari Samling, sda selalu ngupi ba tempat kedai kupi diak. Baru ka parking, i saw proton wira lumbor keta very familiar ah! mesti duai bisi ngirup ditu.. Ngam! Ngam! amai bisi sduai melaki bini (Eckline and Raymond), apa lagi aku alo nuduk kediri ba mija sduai; sduai pan happy meda aku panjong ke udah lama enda begulai ngirup.

Sambil menikmati "mee sua" and ngriup green tea, kami berandau.. mulax2 cerita pasal politik kami duai Raymond.. "issue semasa" enda tau di sebut dito.. sensitip!! Aku alo nanya ke berita bala ex-kolig aku ba Samling, Tsen Teck Fen (boss Raymond)..sigat mat laki cina tu, aku ka amai muji iya suba..i always refer him as “Bujang Sigat” gamal baka pelakon cerita Friends. "Udah bisi anak Ah Fen diatu?" Endai!! ko Eckline, enda nemu dik bini iya udah “nadai” two years ago! Terkejuttsss badak aku ninga, nadai aarrr.. ko aku nyaut Eckline, lapa iya nadai... nama pemarai iya?? Nya Eckline ke nusoi.. mati ketegal “cervic cancer” nya meh kebuah iya alo nadai beranak, brapa lama seduai udah jadi alo bedau bisi anak, iya parai pan ba menua iya empu.. ba Bitnam (Vietnam)!! Ngenang pasal cervic “cancer”; nya ku madah anang enda berjaga-jaga.. “cancer” tu sigi nadai tandax2 awal, kitai indu nadai ngasai diri empu pedis ko aku, ingat ke kaban ke selalu enggau aku begulai (lene) maia iya go for normal check-up meda iya lama enda beranak, Dr Matu found out iya bisi cyst tumboh ba cervic, which blocked sarang peranakan iya, each time ovulation period..pregnancy could not occur ketegal cyst! Diatu udah kena buai, i think cara laser ti enda salah ingat aku ba Dr Roland Matu. Ti kitai enda nemu diri bisi cyst, nya ke jai, laban it can grow and develop nyadi “cancer” which can harm or kill us eventually! Diatu arap ke kaban aku nya bisi “baby” meh enda lama da...Nyau pemuas berandau ke hal penyakit kitai indu.. nusoi meh Eckline tu tadi pasal ex-kolig kami siko da (Mary K) pasal bekena ke Family Planning “IUD”; September 2009, IUD burst dlm cervic, nyau ka naban ke nyawa tudah tuai, before that iya nadai datai mensus for 6 months.. maia IUD nya burst, balat amai bleeding.. sampai iya di bai laki iya ke ColumbiaAsia iya enda sedarkan diri, udah Dr. Roland Matu ngeluar ke IUD, baru kaki jari Mary bisi bergerak cimit... laun cimit sigi “gol” meh tudah tuai!! Eh! mcmx2 cerita pengelama enda betemu enggau pangan diri, it's good once a while we meet each other to keep one another abreast with latest cerita; enda berasai jam endor kami 3 berandau bisi 45 minits, then kami pan samax2 mupok kediri. Duduk sepiak mija kami, Nelson Rantai and wife, also my ex-kolig in Samling, tang diatu udah gawa ba Brunei, kerja tasik tudah Nelson; just don't believe sduai udah bisi 6 iko anak.. apuuuuuuuuuu ko aku!! Amat lama enda betemu enggau kita... hahaha


Macamx2 penyakit kemaia ari tu, one of them is cancer. Arap ke kitai indu samax2 anang take our “health” for granted, jaga meh tuboh kitai enggau manah, anang malu bekunsi enggau bala kaban indu ti kitai nemu diri bisi lain asai ba tuboh kitai, anang enggai betanya enggau Lutor pengerai...kelebih agik anang enda besampi tiap ari minta Tuhan merkat ke pengerai kitai awak ke kitai semampai gerai, cergas sampai kitai padam sepot!! Amen. “Nge_ingat ke kita, nge_ingat ke aku empu ga”..!

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...