Total Pageviews

Thursday, August 4, 2011

Matthew 4:4 (Sharing)...5.8.2011

Matthew 4:4 - Ko Jesus nyaut, "Munyi ti udah ditulis, "Mensia enda ulih idup enggau roti aja, tang beridup ba samoa leka jako ti pansut ari mulut Allah Taala". (Bup Kudus)

Matthew 4:4 - Jesus answered, It is written: "Man does not live on bread alone, but on every word that comes from the mouth of God". (NIV)

Aku ka bekunsie ke jako Tuhan tu.. laban iya amaix2 nyadi ba aku. Selamatu nemu meh aku jako Tuhan tu sigi amai & alive..tapi laban ke anak mensia bisi meh maia aku kakang, enggai bula, ti ingat ke penguji datai dalam idup kitai mensia.. endO iboh meh aku ka nyebut. Aku tu bisi tebaca ke testimony orang ke sakit madah ke Tuhan nyuman ke penyakit sida iya..Pastor tu ngasuh sida ke sakit ingat ke jako Tuhan dalam bup Isaiah 53:5 - "Tang iya ke telih laban dosa kitai di palu laban pengawa jaie ti di kereja kitai. Ukum ti ditat ka iya udah ngelepas ka kitai, kitai suman laban pemedis iya", pia mega dalam bup 1 Peter 2:24 - "He himself bore our sins in his body on the tree, so that we might die to sins and live for righteousness; by his wounds you have been healed". Nya meh Pastor tu ngasuh sida ingat ke jakO Tuhan serta percaya ke Tuhan ulih nyuman penyakit sida iya.

Ngenang kediri bisi resdung for the last 2 years ti enda silap aku.. sampai nadai ulih ngesium namax2 bau, even bau patrol pan enda ulih just imagine how bad my sinus is!!; bisi sekali maia aku nyumai sampai angus periuk laban ai langkang nadai meh aku ulih ngesium, nyau manjong mak aku meda periuk angus... ari nya berubat meh tudah aku, ni ke facial resdung, ni ke makai ubat, agik meh bedau suman 100%... After reading the testimony, terbuka meh ati aku tu besampi minta Tuhan nyuman ke penyakit resdung aku...sembiang ngitih ke di padah Pastor; last 2 days, I realize my sense of smell is back... maybe bedau 100% suman, but I know I'm healed because I believe my healing is already happened because I have God's word and I am standing on His word, I know it has to be lined up with God's word because by Jesus wounds/stripes I am healed... Puji Tuhan! Now, I'm praying for my asthmatic cough (sinu ngenang diri nelan ubat ninting jam, ari angat enda ga tau, ari chelap salah ga) so, aram meh kitai sembiang minta Tuhan nyuman segala penyakit dalam tubuh kitai, percaya meh "God's words is alive, because our Heavenly Father is alive and He is near us!

So, let's us put our trust, faith in our Heavenly Father and His son Jesus in everything we do or life, ingat ke jako Tuhan Matthew 4:4...May God's blessings be upon all my followers/readers. Till then stayed blessed and healthy!

No comments:

Post a Comment

Followers

About Me

My photo
A career woman, a mom who loves simple life, beauty, foods and to know more, do find out yourself by reading my blog...